Thursday, August 15, 2013

I learnt a valuable lesson while photographing this series: never quit, never turn around and give up, even if it seems that all the odds are against you, because no matter how deep the night may be, how thick the gloom may seem or how hard the wind may blow, the tide can always turn around at a blink of an eye; light can always burst out from nowhere, somehow it always finds a way to crack the curtain of fog, chasing away the dark clouds, revealing the pure beauty of a new born day.









  1. Taking pictures is easy, taking great pictures is a gift. And you got that talent...

    ReplyDelete
  2. in ce munti sunt facute minunatiile ?

    ReplyDelete
  3. Am colindat muntii bucegi de 5 ori pe an timp de 15 ani si nu am vazut acesti munti deosebit de spectaculosi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cele mai frumoase parti din Bucegi mi s-au parut vaile Tiganesti si Malaiesti.

      Delete
    2. Pentru ca fotografiile, dincolo de ineditul si frumusetea lor, sunt prea prelucrate. Departe de ceea ce este natural.. picturi. :)

      Delete
  4. mut de uimire,ce tara minunata avem,felicitari

    ReplyDelete
  5. Nu-mi vine sa cred. Sunt minunate !

    ReplyDelete
  6. E... Fara cuvinte. Vezi asa ceva si iti vine sa multumesti cerului ca te-ai nascut aici.De vis.FELICITARI

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos! Îmi place. Am distribuit și un link pe pagina mea de pe Facebook să vadă și alții aceste poze minunate!
    România... România... România este frumoasă!

    ReplyDelete
  8. Superbe fotografiile, felicitări!!!

    ReplyDelete

- Copyright © LucianS photography - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -